20 Eylül 2008 Cumartesi

boleyn kızı- romantik film izle

BOLEYN KIZI
Natalie Portman - Scarlett Johansson

BOLEYN KIZI İZLE








Benzer Filmler




60 yorum:

ceylan

kitap gibi filmde süper olmuş. ben asıl sonraki serinin filmini merak ediyorum o daha da süper filmide süper olacaktır

Adsız

kitabını da okumanızı öneririm.kişiliklerin daha çok anlaşılması ve benimsenmesi için.böylece filmi içtenlikle bir daha izlemek için esaslı bir sebebiniz olur;kazanan kimdir ,ya da bir kaybeden var mıdır? -The Other Boleyn Girl...

Adsız

ben kitabı daha çok beğendim çünkü uzun ve sürükleyiciydi o kadar çok sevdim ki bitmemesi için çok yavaş okudum oysa film kitaba göre çok kısa geldi çoğu ayrıntı yoktu mesela mary in iki çocuğunun olması gibi ve ben kraliçeyi daha güçlü bekliyordum

Adsız

Ben de kitabı daha çok beğendim.Çok sürükleyiciydi ve daha çok heyecanlı ve ayrıntılı.Filmde de çok önemli ayrıntılar atlanmış.Boleynlerin annesi kitapta çok sert ama burda çocuklarını düşünüyor.Ayrıca kraliçe kitapta yaşlıydı ama yine de alımlıydı.filmde ise çok çirkin.Ne biliim kitaptaki lezzeti alamadm ben.

Adsız

Filmi çok genel ele almışlar. Kitap kesinlikle daha çok tat veriyor.

Adsız

kitap kesinlikle mükemmel.film ise yüzeysel anlatılmasının dışında hatalı ve karakterleri yansıtammşlar özellkle kraliçe Anne'i.Çok daha güçlü olmasını beklerdim ama bu hüngür hüngür sulu göz bişey:S we bir de seslendirme rezaleett..!! Tudorlara karşı ilginiz varsa dizisini izlemenizi tavsiye edebilirm filme göre çok daha başarılı

Adsız

sanırım bu filmi yapan kitabı doğru okumamış yada anlamamış mary'nin düğünü olup bittikten sonra ablası anne Fransa'dan geliyor ve kralın ilgisi birkaç aylık evli olan mary'e olduğundan kralın metresi olma teklifi mary'e ediliyor anne'e değil mary'inin kraldan 2 çocuğu olduktan sonra saraydan uzaklaştırıldıktan sonra kralın ilgisi bir saymour kızına kaymasın diye Anne kralı oyalasın diye devreye sokuluyor ne saçmalamışlar ama filmin başlangıcı bile fiyasko

Adsız

bu filmi yapan kitabı okumamış yada anlayamamış herhalde film başından fiyasko Anne kızkardeşi mary evlendikten sonra fransadan gelmesi gerekiyr Kralın güzelliğnden ve şefkatinden hoşlandığı mary birkaç aylık evliyken ailesi tarafından metres tutuluyor ve krala ilki kız ve kraliçenin adı Catrine filmde yok,ikinci çocuk henride kraldan ve Anne bu iki çocuktan sonra ailesi tarafından kralı ayartmaya zorlanıyor ve Anne bunu seve seve yapıyor.Ayrıca asıl kraliçenin ve kızı Mary'nin sürgündeki günlerinden,Georun kızkardeşleri ile samimiyetinden herakşam onların odasından çıkmadığından,karısı jane'nin kocası için çıkardığı iftiralardan hatta yakın arkadası ve sevgilisi olan sör Francisten,karnında ölen bebek için alınan iksirden kardeşler arasında akşamları şarap içerken konuştukları sırlardan ve samimiyetlerinden,marynin ilk kocasının salgında öldüğünden,son kocası williamla bebeklerini alma mücadelesinden,kızı catherinin ölürken teyzesi anne'nin yanında oluşundan hiç birinden bahsetmemişler.Saçma sapan bir film.Kitabı okumayanlar eminim filmi hiç anlamamışlardır hoş okunsa bile uzaktan yakından alakası yok zaten

Adsız

çok kötü bir film olmuş.boşa zaman kaybetmeyin kitabı okumadıysanız okuyun..

Adsız

kesinlikle kitapla ilgisiz bir film.anne çevresindekilere ve mary ye karşı kitapta fazlasıyla acımasız ve george filmde çok silik bir karakter kitapta ise daha göz önünde.kitapta george ve anne ilişkiye giriyor burada böyle bişi yok.sanırım yapımcılar tepkiden çekinmiş olabilirler.bana göre kitap kesinlikle daha sürükleyici ve etkileyici.

uff_ama_ya

gerckten kitapla alaksı yok. bikere anne fransada yetişip büyüyo.ve mary evlndkten snra ingltereye dönüo. kralın önüne önce mary atılıo,flmdyse anne'yi secyrlar. cok alaksız...anne cok acımasz biri.filmdeki gb deil. kitabı oldgu gbi canlandrmalarını terch ederdim...

uff_ama_ya

bencede kitapla alaksı yok. bikere anne fransada yetişip büyüyo ve ingltereye mary evlndkten snra dönüo mary'nin dgnünü görmyrki. anne kitapta cok acımsz burdaki karakterden farksz. kralın önüne önce mary sürüklenio anne degil. kitabı oldgu gbi canladrmalrnı isterdm.

Adsız

kesinliklee suan kitbnı okuyorumm henüz 300.syfsındayımm ve evet film bastan yanlıs baslamıs önce kralın metresi olması gereken kişi anne diil mary olmalıydı ve eet boleyn ailesi yanlıs tanıtılmıs onlar sdce kendi gelecgni düsüşünüp cocuklarna sert dvrnanan insnlardı ama burda cok yumusklr ve eeet krlce kitpta yaslı olmasna rgmen alımlı tanıtılmıs burda ise ucube:D hic begenmedim daa yarım saat oldu acalı hemen izlemekten vzgectim kitabı heycanla okumaya devam etcem

Adsız

berbattı...

Adsız

her film gibi kitapta yazılanlardan uzak konuları yüzeysel ele almış. Bu kişilerin amaçları kitabı yansıtmak değil kitaptan biraz olsun etkilenerek reyting kırmak karakterleri değiştirerek halkın hoşuna gidecek bir karater düzenlemek zaten kitabı okuyanlar filmden ne kadar uzak görmüşlerdir.

Adsız

bence harika bir film çok etlileyici ama sonu o kadr kötü olmamalıydı ben ağladım

özge nur

bence kitapta filmde süper ama anne burda çok degişik snki iyi biri gibi bence aslında kitapta çok sinsi biri burda pek öle gözükmüyo kralda kral ama çok tatlı bişeymiş:D

Adsız

kitabı bende okudum kitaptan farklı ama şu ana kadar izlediğim en süper dram filmiydi...kitaptan farklı olsada mükemmelin ötesindeydi hele sondaki müzik muhteşemdi

Adsız

kitap çok güzeldi ama filmi pek beğenmedim...

Adsız

boleyn kızından sonra gelen kitap hangisiydi?? kraliçenin soytarısı mı mahkum prenses mi? boleyn kızını okudum çok beğendim devamını da okumak istiyorum

Adsız

rezalet bir film,sakın izlemeyin....kitap süperrr,kesinlikle okunması gereken bir kitap...

Adsız

arkadaşlar yorumlarınız üzere filmi izlicem... çok merak ettim gerçekten bende kitabını aldım ama hoşuma gtti filmide şimdi izliyceğim

adsız

bi kere filmin başlangıcında yanlışlık var fransadan anne in geLmesi Lazmdı o sırada hiç mary' nin düününden bahsedilmio.ayrıca anne mary' e daa kötü davranıo ktpta zaten güzel bişi beklemiodum 820 syf.lık kitabı bi kaç saagte sığdırmak tam bi saçmalık olurdu doğrusu

komplexsli

aşkım tavsiye etmişti kitabı kadar güzel olmadığını oda söylemişti.idare eder işte..aşşşkımmmmm seni çok seviyorummm delinnn

nzldlk

güzel filmdi bence dokunaklı bi senaryosu var ve kadro da mükemmel
Kitabı okumadm ama en kısa zamanda okuyacağım

Adsız

GERÇEKTEN BAZI KİTAPLAR SADECE KİTAP OLARAK KALMALI BENCE.YA BİR FİLMDE BU KADAR ÇOCUK DOĞURTULURMU UZMAN OLDUK RESMEN.:)))

snm

Kitabı okuduktan sonra filmi seyredecek herkes kesinlikle hayal kırıklığına uğrayacak.
okadar çok detay atlanmış o kadar çok hata varki mary nin kraldan olan ilk çocuğu kızdı ikinci çocuğu erkekti anne çok daha güçlü ve hırslı olmalıydı kral ona çok daha farklı yaklaşıyordu filmde george nin erkeklerlere olan ilgisineden, mary ve william ın gerçek aşkından bahsedilmemiş bile film kitaba göre kesinlikle çok vasat. fiyasko !

Adsız

kitaplarda ınsanlar kendı hayal gucunu kendısı yonetır..fılm sızın hayalınızde canlandırdıgınız gıbı olmamıssa kötu bır fılm oldugu anlamına gelmez..kitaplar elbette daha büyüleyicidir..

film oldukça basarılıydı..

Adsız

kitapta filmde muhteşem di kıtabın kalın olması sıkıcı ve bıtmıycek gıbı gorunsede akıcı we surukleyıcı oldugunu kesınlıkle soyleyebılırım kralıcenın soytarısı we bakırenın asıgını okudum 2 sıde serının dewamı ve muhtesemler serıyı tamamlayan 2 kıtap daha war onlarıda alıp okumak ıcın sabırsızlanıyorum kesınlıkle okumanız gereken bır kıtap şiidetle tavsiye ederım:)

Büşra

Film ve kitap hiç birbirine uymuyor ben daha güzel bekliyordum umduğum gibi çıkmadı kitabı okumayanlar muhakkak kitabı okumalı kitap daha heyecanlı ve sürükleyici serinin devamı olan kraliçenin soytarısı, bakirenin aşığı, mahkum prenses ve boleyn mirasınıda şiddetle tavsiye ediyorum.

Adsız

kitap gerçekten çok sürükleyicii.daha 300.cü sayfadaydımki meraktan kitabın son 50 sayfasına geçip sonunu öğrendim tekrar kaldığım yerden devam ediyorum.şu an 700.cü saffadayım filmi izlemeye karar verdim flmi izlerken acaba dedin ortasındanmı başlıyo anne yi önce öne sürdükleri için.flm çok saçma olmuş alakasız bişey olmuş gerçekten.ama yinede sonu etkiledi beni.

Adsız

film cok aptalca ben kitaba bayıldım 820 syfı yı 4 günde okudum film o kadar yüzeyselki adeta sok oldum aytıntılar yok bi kere kitaptaki tutkular asklar yok annenin hırsı kralice olmak icin gösrerdigi müthis azim caba acımasızlık georgla olan saimiyeti kitapta george sempatik gelmişti bana her nekahar kardesiyle ilşkiye girip escinselde olsa yani diaogları flan kardesleriyle filme cok hüzünlüydü nerde o espirili samimi georgeonun dısında en cok wiliam stafford un cok silik olmasına üzüldüm kitabın son 200 300 syfso onla gecio nasıl maryle cabaladıkları oun nasıl sevdigi planladıkları flan filmde 1 - 2 kere görüosunuz sounda lap die evlendiler die cıkıo ne sacmalık ayrıca kitapta annenin marynin ogluna göz dikmesi eni cok kızdırmıstı filmde deginmemisşer bile kızı hic yok anneleri tam zıddına sefkatli hem mary kitapta kralice catherinayı acıdıgını ve sevdiginden bahsedio hep ama kitapta düsman gibiler zaten ilk geldiginde görünüo yanında bi o kadar baslangıclar yanlıs faso fiso nu bi tej oyuncu secimleri ve mekanlar güzel seytan ayrıntıda gizli derler bu kadar yüzeyssel olmadı ve hızlı gecilmesi kafa karıstırıcı akıldada kalmıo bence bu kadar cok satan bi kitap böyle bi filmi haketmio büyük hayal kırıklıgı sanki senarist kitabi hic okumamıs birisi yüzelsey olarak anlatsaydıda bu filmi rahatlıkla cekebilrdi!

edward

kitabınıda ..... filminide .... boyle bi konumu olur lan herifin bi analarını ...digi kaldı. ne kitabını nede filmini kesinlikle onermiyorum ingilizlerede bu yakısır zaten

Adsız

film güzel olmş. ama önemli detaylar atlanmş kitaptn aldığım zewki alamadım.

Adsız

filmde fazla detaya yer verilmemiş... kitap gerçekten harikaydı. bir çok olayı atlamışlar.

Adsız

bence film güzeldi zaten kitabın tamamını anlatması beklenemezdi bu kadar olumsuz eleştiriyi haketmeyecek nitelikte güzel ve sürükleyici bir film

Adsız

berbat bi fiLm.. kitabi okumak için uyuyamadığımı biLrm. bence kitabı okuyun (L)

Adsız

Flim Berbat Kitap' dahada Hoş ve kıtap Elme Dıyo Flim armut 2 si Bırbırınden cook Farklı Yapmılmıs flimın Asıl Amacı Kitap dakınden Farklı Solenmıs Ama Ne Dıyelım Kıtap okuma bılmeyenler ^^ az Bisi Anlar flimden o da İzler se^^ Yapımcı Senarist Kitap,bı okumadıgından Emin Oldum Artık

Adsız

film cok güzeldi kitabı okumadıgım ıcın kıtapla ılıskısı hakkında yorum yapamıcam ama ben cok begendım...
bu arada sarısın kızda cok salakdı ben olsam kardesımı asla affetmezdım .....

Adsız

harbiden arkadaşlara katılıyorum yha ben bu filmi çekiyorum ama kitabı hiç okumadım diye düşünmedin mi be adam kitap tam anlamıyla mükemmel ama film sanki kopuk kopuk ilerliyor bi ara sitenden bile şüphelendim bi problem mi war diye videoda ne alaka o kitapta anlatılan maskeli balolar falan sonra amcalarının infazı var kitabın başında hiç biri yok en iyisi kitabını tavsiye ediyorum filmi izleyip boşa zamn harcamayın !!!!

Adsız

bu ne be böyle harbden bu flimi çekenler kitabi hiç okumamısmı

Adsız

bence harika olmuş kitapla bütünleşmiş...

Adsız

kitabıı cok daha qüzel ve sürükleyıcı.. filmide quzl ama ayrıntılara qırmemıs ve kısa qeldı bana..

Adsız

ben kitabı falan okumadm filmi izledm bence çok etkileyici tabii ki kitabını da okumak lazm belki o daha güzeldr.

Adsız

ben kitabi okumanızı tavsiye ederim ve kitabı okuyanlar filmi izlemesin çünkü hayalinizdeki her şey boşa çıkıyor.mesela krliçeyi çok kötü canlandırmışlar oysaki kraliçe kitapta çok güzel şefkatli iyi ve çok güçlü bir kadın.. **

azra

film iğrençti,kitabı 4 günde okudm bi an öncde filmini izlym dedm ama bosuna acele etmişim.kitap dehsetti kndi kafamda ki canlndırmam filmden dha iyi.rezil etmşler.

Adsız

Tek kelimeyle berbat olmus.Kitabi 4. gününde bugün bitirdim ve hemen filmini izledim ama rezalet.Tabiki konu filmde kitaptakinden daha yüzeysel islenecekti fakat bukadarini gercekten beklemiyordum asla kitaptaki gibi degil cok kötü. Kitabi okumayanlara kesinlikle tavsiye ederim harika...

Adsız

gerçektende kitap mükemmeldi 820 sayfalık kitap 5 günde bitti daha sonra filmi zilediğimde hayal kırıklığına uğradım hiç beklediğim gibi deildi

Adsız

SAÇMALIK YA İLGİSİZ ALAKASIZ BU NEY KARRRDEŞİM DALGA MI GEÇİYORSUNUZ AYIPTIRR BEE YAPACAKSAN KİTABIN AYNISINI YAP YA DA HİÇ YAPMA

Adsız

KİTABI OKUYUN DAHA MANTIKLI BİŞEY YAPMIŞ OLURSUNUZ
BUNUN SENARİSTİ KİM YÖNETMEN KİM KİMSİNİZ SİZ NE BİÇİM İŞ BU KARRDEŞİM BOŞUNA ZAMAN KAYBETTİM BEN YATAR UYURDUM YA. İŞİNİZİ ADAM GİBİ YAPIN BİZ Mİ ÖĞRETECEZ ÖNCE KİTABI OKUYUN NE LA BU BİDAHA OLMASIN DİĞER FLMDE BÖYLE OLACAKSA HİÇ ÇEKMEYİN YANİ.................

Adsız

aptal bir adamdı.kitabını okumadım.izlesemde okusamda aynı sonucun çıkacağından eminim zaten.
ÖN YARGILAR HER ZAMAN
BİR TAKOZDUR
ETKİLENMEYE VE KÜÇÜK BİR ZEVKE
DEĞİL
GÖZÜNÜ AÇIP GERÇEKLERE BAKMAK GEREKİR

Adsız

Evet kitapla film çok farklı, kitapta harika şeyler hayal edilebiliyor fakat film çok sönük kalmış. Konular alakasız yerlerden bölünmüş ve alınmış.Kitapta iç içe geçmiş bir bağlantı varken burada resmen daldan dala konulmuş.Kitabı okuyanlara filmi tavsiye etmem fakat okumadıysanız izlenebilir.

Adsız

romanlardan cevrilme olan filmlerde olaylarin yerlerinin degistirilmesi, bazi detaylarin atlanmasi ya da ufak degisiklikler yapilmasi dogaldir. sonucta sayfalarca kitabi 2 saate sigdirmaya calisiyorlar. ama once romani okuyup sonra filmini izleyen biri olarak tum yorumlara katiliyorum. olaylari degistirip detaylari atlamak bir yana, kitapta olmayan seyler izledim bu filmde. ve evet, dublaj da rezalet..

Adsız

ya 3. part yarısında donuyor ve izlenemiyor. bide sonu fena saçma :D

Adsız

bu filmi yapan kişi kesinlikle kitabı okumamış film tam anlamıyla fiyasko bir kre catherina ilk doğacak sonra henry doğacak.anne fransadan gelecek.yani kitapla film arasında bayağı bi fark var çok kötü bir film olmuş :(umarım diğer film bu kadar kötü olmaz ....

Adsız

the tudors dizisi var onu mutlaka izleyin .anne boleyn i daha güzel işlemiş.bu çok sönük

Adsız

fim yaxsiydi ama mence kitabin yaninda cox sonuk kaldi.kitabi supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdi mence

Adsız

bence harika olmuş diyenler kitabı okummaış maryin kitapta iki cocuğu oluyor erkek kardeşinin cinsel tercihi farklı bunlaarın hepsini atlamışlar kitap cok dahah büyüleyicidi kısa ve öz kesmişler ve anne bir tane yartığa benziyen bir cocuk yapıyor kitapta ama filimde bu hiç gecmemiş kitap kadar etkiliyci değildi bence...

Adsız

izleyemiyorum part lar gözükmüyor

film izle

videolar yenilenmiştir.

Yorum Gönder

film izle online film izle sinema izle bedava film izle